En que consiste o Kit Dixital?
O Kit Dixital é unha iniciativa do Goberno de España, que ten como obxectivo subvencionar a implantación de solucións dixitais dispoñibles no mercado para conseguir un avance significativo no nivel de madureza dixital.
Trátase dunhas axudas de máis de 3.000 millóns de euros a fondo perdido, con fondos do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia de España, financiado polo Plan Europeo Next Generation EU.
As solucións dixitais que ofrece o Kit Dixital están dirixidas ás necesidades de pequenas empresas, microempresas e autónomos, pertencentes a calquera sector ou tipo de empresa.
A quen vai dirixido?
- A todas aquelas empresas cun persoal de entre 1 e 49 traballadores.
- E que cumpran os límites financeiros e efectivos que definen as categorías de empresas.
- Actualmente deben de atoparse nunha situación de alta e ter a antigüidade mínima que se establece na convocatoria.
- Non se poderá ter a consideración de empresa en crise.
- Estar ao corrente das obrigas tributarias e coa Seguridade Social.
- Non superar o límite de axudas mínimas (de pequena contía).
- Non estar suxeita a unha orde de recuperación pendente da Comisión Europea que declarase unha axuda ilegal e incompatible co mercado común.
- Non incorrer en ningunha das prohibicións previstas no artigo 13.2 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, xeral de subvencións.
Segmento I
Empresas de entre 10 e menos de 50 empregados.
Ata 12.000€
Segmento II
Empresas ou Microempresas de entre 3 e menos de 10 empregados.
Ata 6.000€
Segmento III
Empresas ou Microempresas de entre 0 e menos de 3 empregados.
Ata 2.000€
Xestión de redes sociais
Características e servizos
Ofrécese a realización dos seguintes servizos:
- Social Media Plan: definición e implementación dunha estratexia de redes sociais aliñada coa misión e visión da peme, que sexa relevante e conecte cos potenciais clientes, e fidelice aqueles usuarios que xa o sexan.
- Monitorización de redes sociais: monitorización e control periódico a través de métricas de referencia do impacto das accións, para cuantificar os resultados e comprobar se se están cumprindo os obxectivos marcados na estratexia.
- Optimización da rede/Auditoría Social Media: análise das diferentes canles sociais para poder optimizar o rendemento.
- Xestión dunha rede social: administración do perfil/usuario da peme en, polo menos, unha rede social.
- Publicación de post semanais: publicación de 4 entradas (posts) mensuais.
Presenza web e internet
Características e servizos
Ofrécese a realización dos seguintes servizos:
- Dominio: alta de novo dominio para a peme beneficiaria durante un prazo mínimo de doce meses. A titularidade do dominio será na súa totalidade da peme.
- Hosting: aloxamento da páxina web desenvolvida durante un prazo de doce meses.
- Deseño da páxina web: estrutura web cun mínimo de 3 páxinas ou apartados. Considéranse páxinas ou apartados dunha web, elementos tales como: páxina de inicio (Landing Page), presentación da empresa, formulario de contacto, descrición de produtos, datos de contacto, mapa do sitio (sitemap), etc.
- Web responsive: as páxinas web deseñadas adaptaranse para ser funcionais en todo tipo de dispositivos.
- Accesibilidade: o deseño cumprirá con criterios de conformidade de nivel AA das Pautas WCAG-2.1.
- Autoxestionable: proverase unha plataforma de xestión de contidos para o beneficiario, de maneira que será autónomo á hora de modificar o contido das súas páxinas web, sen a necesidade de recorrer ao soporte da empresa provedora.
- Posicionamento básico en internet: Posicionamento da información básica do negocio, contacto e perfil da empresa nos principais sites, redes de negocio ou directorios de empresas e profesionais.
- Optimización da presenza en buscadores (SEO básico): Análise de palabras clave, SEO On-Page de 2 páxinas ou apartados, indexación e xerarquización do contido.
Comercio electrónico
Características e servizos
Os servizos que se ofrecen son os seguintes:
- Creación da tenda en liña ou E-Commerce e rexistro do catálogo de produtos: elaboración dun catálogo mediante o rexistro, importación ou carga dos produtos ou artigos da peme. O número de referencias que cargará o axente dixitalizador será de 100 referencias de produto, salvo que a peme non dispoña deste número, caso en que poderá ser inferior.
- Métodos de pago: configuración e integración de métodos de pago.
- Deseño receptivo: A solución de comercio electrónico deseñada adaptarase para ser funcional en todo tipo de dispositivos.
- Accesibilidade: o deseño cumprirá os criterios de conformidade do nivel AA das directrices WCAG-2.1.
- Posicionamento básico en Internet: Posicionamento da información básica empresarial, contacto e perfil da empresa nos principais sitios, redes empresariais ou directorios de empresas e profesionais.
- Optimización da presenza de buscadores (SEO): Análise de palabras clave, análise da competencia, SEO On-Page de 2 páxinas ou seccións, indexación e ranking de contidos e informes de seguimento trimestrais.
- Autoxestionable: prestarase unha plataforma de xestión de contidos para o beneficiario, para que sexa autónomo á hora de modificar o contido das súas páxinas web, sen necesidade de recorrer ao apoio da empresa provedora.
- Métodos de envío: configuración e integración de métodos de envío dixital e físico dos produtos comercializados polo beneficiario na tenda en liña.
Xestión de clientes
Características e servizos
- Informes, planificación e seguimento comercial: a solución ofrecerá solucións de seguimento mediante indicadores (KPI’s), pipeline e outros, con diferentes niveis de agregación de información en función do perfil do usuario da solución. Ademais, poderá xerar informes para o seguimento e seguimento da actividade comercial, contemplando ratios de eficiencia, estado de fase, pipeline e outros atributos medibles (como produtos, cotizacións, etc.), e segundo as canles, perfís, roles e/ou fases comerciais. Estes informes mostrarán, como mínimo, datos mensuais, acumulados e/ou comparativos entre diferentes exercicios comerciais.
- Alertas: A solución permitirache ver as alertas de clientes en formato gráfico de distintos tipos (iconas, mensaxes emerxentes, etc.).
- Xestión documental: a solución incluirá un software de xestión centralizada da documentación, capaz de inserir e/ou vincular documentos tanto relacionados coa actividade comercial como os facilitados polos propios clientes.
- Deseño responsive: A interface da solución será responsive, é dicir, adaptarase para ser funcional en todo tipo de dispositivos.
Integración con varias plataformas: a solución contará con API ou Servizos Web para a consolidación de información e datos de toda a empresa. Posibilidade de aumentar a licenza para ter APIs.
Intelixencia empresarial e analítica
Características e servizos
Realizarase unha análise dos indicadores de negocio e será posible o desenvolvemento dos teus cadros de mando de negocio utilizando ferramentas Cloud. O servizo inclúe:
- Deseño e parametrización da solución (ata 70 horas no segmento I, 40 horas no segmento II e 30 horas no segmento III): análise de fontes de datos dispoñibles (bases de datos, ficheiros Excel, etc.) e de indicadores de interese para o negocio.
- Integración das diferentes fontes de datos propias e externas nun repositorio único (base de datos ou datalake en Cloud) que se adapte ás necesidades do negocio.
- Elaboración de cadros de mando, informes e paneis visuais personalizados por usuario para facilitar a comprensión do desempeño do negocio tanto nun instante concreto como na súa evolución no tempo.
- Utilizando para iso os diferentes compoñentes de visualización que achega Power BI.
- Posibilidade de exportación directamente desde os paneis visuais a diferentes formatos de ficheiro dos datos dos informes de Power BI (cos usuarios indicados para cada segmento).
- Desenvolvemento de procesos de exportación de datasets desde o repositorio único a formatos JSON, XML e CSV para a súa posible importación por aplicacións ou bases de datos de terceiros.
- Almacenamento de datos: a solución achegará unha capacidade de almacenamento como mínimo de 1 GB por usuario.
Os beneficios que achegará a solución proposta serán:
- Obter información útil para o negocio a partir dos datos que este xera.
- Crear informes personalizados a partir dos datos existentes no repositorio unificado.
- Deseñar e implantar un repositorio unificado que poña os datos do negocio á disposición do sistema analítico.
- Integrar diferentes fontes de datos (ERP, CRM, etc.) achegando cadros de mando que melloren o control do desempeño do negocio, facilitando a identificación dos defectos, puntos fortes, etc.
Xestión de procesos
Características e servizos
Ofrecemos a instalación, configuración e parametrización dunha ferramenta de automatización de procesos de código aberto, sen custos de licenza nin mantemento mensual.
Con esta ferramenta terás unha plataforma completa para modelar, automatizar, medir e mellorar os teus procesos de negocio.
Esta solución inclúe unha serie de horas dedicadas á parametrización para definir as particularidades dos procesos de marketing, así como para cargar datos. Para as empresas do segmento I incluiríanse 60 horas de parametrización e para as do segmento II, 45 horas de parametrización.
Axudámosche a seleccionar o proceso ou conxunto de procesos máis axeitado para a automatización. Podes optar por:
- Un proceso empresarial elixido pola súa organización.
- Dúas automatizacións dos seguintes procesos (que se poden adaptar ás necesidades da túa organización):
- Proceso comercial: no que un cliente solicita un servizo ou produto á organización.
- Análise do proceso da solicitude/solicitude do cliente: que hai que entregar, como entregalo e cando o necesita o cliente.
- Proceso de facturación e cobro: factura e cobra ao cliente.
- Proceso de Produción: no que se prepara o servizo ou produto que se vai entregar ao cliente.
- Proceso de compra: subministración de produtos e servizos. » Proceso Gastos dos empregados: gastos dos empregados na súa viaxe e na vida diaria.
- Proceso de solicitude de vacacións: consulta de días dispoñibles e solicitudes de vacacións.
- Proceso de entrega ao cliente: no que se entrega o servizo ou produto ao cliente
- Proceso posvenda: ofrécese soporte para dúbidas, suxestións, queixas ou reclamacións que poidan existir unha vez entregado o servizo/produto.
- Proceso de xestión de reclamacións.
Para todos estes procesos, ofrécese un modelo de proceso e unha descrición (funcional e técnica), código fonte e executables.
Para cada proceso seleccionado programaranse e configuraranse os roles e actores que participan no proceso, os formularios web para a interacción cos usuarios, as regras comerciais que rexen o comportamento do proceso, as notificacións necesarias para cada proceso e as integracións con sistemas externos (Bases de datos). , servizos web).
A solución cumprirá os seguintes requisitos:
- Integración con varias plataformas: a solución contará con API ou Servizos web para a súa integración con outras ferramentas.
- Actualizable: a solución pódese actualizar con novas versións.
- Escalable: A solución poderá adaptarse ao posible crecemento ou cambios na estrutura empresarial da peme.
- Cumprimento: A solución permitirá ao beneficiario garantir o cumprimento do Regulamento que regula as obrigas de facturación do Real decreto 1619/2012, así como da normativa aplicable. En particular, os procesos de facturación e contabilidade, inventario e compras e pagamentos garantirán a integridade, conservación, accesibilidade, lexibilidade, trazabilidade e inalterabilidade dos rexistros de acordo coa normativa aplicable.
Ciberseguridade
Características e servizos
Inclúense os seguintes servizos:
- Antimalware: ferramenta antimalware para analizar o teu dispositivo, a súa memoria interna e os dispositivos de almacenamento externos.
- Antispyware: ferramenta para detectar e evitar un malware espía.
- Correo seguro: análise de correos recibidos a través dunha solución antispam para detectar e filtrar os correos non desexados e antiphishing para detectar aqueles correos que conteñen ligazóns ou malwares capaces de roubar as túas credenciais.
- Navegación por internet de forma segura controlando os contidos e evitando anuncios maliciosos.
- Coñecemento do comportamento de novas ameazas e das xa existentes.
- Ferramentas para monitorizar o tráfico da rede e para alertar de ameazas.
- Configuración inicial de seguridade para os teus dispositivos, mantemento periódico e actualizacións.
- Formación e concienciación en materia de seguridade da información e protección de datos persoais.