Solucións dixitais transversais para innovar e conectar. Partimos das tendencias, medimos os resultados.
Desde a área de Márketing Dixital traballamos para ofrecer e desenvolver unha estratexia en liña completa e innovadora para cada tipo de negocio, utilizando as canles máis adecuadas para chegar ao público obxectivo e medindo as accións en tempo real para conseguir os mellores resultados.
Análise de tendencias como punto de partida para o desenvolvemento dunha estratexia de innovación.
A competitividade das empresas depende da súa capacidade de innovación, conceptualización e comunicación, baseada nas tendencias de evolución do mercado.
BENCHMARKING
Análise estratéxica profunda das mellores prácticas levadas a cabo por empresas do mesmo segmento ou sector.
Estratexias de posicionamento en buscadores, tanto de forma orgánica como de pagamento para mellorar a visibilidade dun sitio web e aumentar o tráfico cualificado.
SEO: Posionamento orgánico
- Auditoría SEO
- Consultoría SEO para o desenvolvemento de novas webs
- SEO Local
- SEO internacional
- Link management
Creación e optimización de contidos en redes sociais para dar a coñecer os nosos produtos e/ou servizos e crear engagement cos nosos seguidores. As diferentes redes sociais están xa posicionadas como canles clave para posicionarnos na mente do noso público obxectivo e é importante ofrecerlle contidos de calidade, xa sexa de forma orgánica ou de pagamento.
SMO : Social Media Optimization
- Estratexia e plan de contido para diferentes redes sociais
- Community Management
- Xestión presenza marca en medios sociais
Envío de correos electrónicos, puntuais e periódicos, a unha base de datos para coñecer mellor os seus intereses, convertelos en clientes, aumentar a recorrencia e, en definitiva, desenvolver a confianza que poidan ter cara aos nosos produtos ou servizos.
CAPTACIÓN
- Estratexia de captación de leads
- Segmentación
Deseño centrado no usuario mediante investigación e uso de datos reais para realizar deseños que cumpran coas necesidades dos usuarios e os obxectivos do cliente.
A nosa metodoloxía é multidireccional e cíclica, cambiando dunha fase a outra dependendo dos resultados e validacións que obtemos ao longo do proceso.
INVESTIGACIÓN
- Análise heurística
- Benchmarking e análise de tendencias
- Enquisas e entrevistas
A accesibilidade web é unha forma de deseñar sitios web, ferramentas e tecnoloxías para que todos, incluídas as persoas con discapacidade, poidan usalos coa maior facilidade posible.
SERVIZOS
- Accesibilidade Web
- Auditoría de accesibilidade web
- Consultoría de accesibilidade para o desenvolvemento de novas webs
- Optimización de accesibilidade web
Tan importante é ter unha estratexia e desenvolver as súas diferentes accións como medir os resultados que nos dan para saber cales temos que optimizar e as que funcionan mellor para cada produto ou servizo, así como tipo de usuario. Configuración de ferramentas de medición.
SERVIZOS
- Analítica web
- Auditoría de analítica web
- Consultoría de analítica para o desenvolvemento de novas webs
- Optimización de analítica web
- Analítica SEM, SEO, SMM
- Construción de informes con resultados e análise