Customer First

«A satisfied customer is the best business strategy of all»

Home | Servizos | Área de Customer First

Somos especialistas no cliente final, facedores da Transformación Dixital ofrecendo servizos end to end

Desde Plexus Tech entendemos a transformación dixital como a capacitación das compañías para ofrecer servizos aos seus clientes end to end, de xeito transversal, de forma agnóstica ás tecnoloxías involucradas.

Dámoslle ao cliente final todos os servicios, capacidades e opcións que ofrece a compañía independentemente do touchpoint ou a canle pola que contacte con esta (tenda física, web, Marketplace, Department store, reseller…).

Servizos

ENTERPRISE SERVICES

Democratización da información dentro e fóra da organización. Os obxectos de negocio están dispoñibles para creación, modificación ou consulta deste (Servizos corporativos, Servizos atómicos, servizos a terceiros).

ENTERPRISE ARCHITECTURE

Entendendo o negocio desde o punto de vista do cliente final, consideramos o ecosistema tecnolóxico como dominios que dan servizo ao cliente e non como departamentos ou áreas. Con esta visión pensamos e deseñamos ou asesoramos para construír un mapa de sistemas e aplicacións orientados ao cliente.

IMPLANTACIÓN / MIGRACIONES / SOPORTE

Plataformas eCommerce, CRM, Campañas, personalización, DAM.

CONSULTORÍA DE PROCESO

Desde a óptica do cliente final a experiencia debe ser única e sen friccións independentemente dos fluxos e sociedades das compañías.

ESTRATEXIA DIXITAL

Definición e funcións dos diferentes compoñentes tecnolóxicos na última milla, onde o cliente e as súas interaccións coa marca son ouro para as compañías. É fundamental non perder o control destes activos e/ou non os delegar a terceiros que poidan supoñer importantes barreiras de saída. Sempre co cliente no centro e maximizando as capacidades tecnolóxicas.

INTERACCIÓN TOUCH POINT CUSTOMER

Dixitalizar permite ter feedback dos teus clientes en calquera touchpoint nos cales se lles ofrece unha experiencia holística coa marca.

DEFINICIÓN DE CUSTOMER JOURNEYS

Omnicanle e visión única para o cliente final. A complexidade interna (sociedades, loxísticas, intercos, departamentos…) debe ser transparente para o noso cliente e debemos poder ofrecerlle as mellores condicións ou outro o fará por nós.

Tecnoloxías