Home | Portfolio | Quenda, a solución líder de cita previa e xestión de colas multicanles

Líder en xestión de citas previas en España

Quenda é unha solución de cita previa e xestión de esperas adaptada a todos os sectores como Sanidade, Turismo, Banca, Retail, Administración Pública…

O sistema modular de Quenda permite personalizar a plataforma segundo as necesidades de cada cliente ou entidade por tratarse dunha solución versátil, eficiente e sinxela.

Optimizando recursos

  • Reduce significativamente os tempos de espera.
  • Optimiza os recursos de atención da organización.
  • Mellorar a calidade de atención ao usuario.
  • Mellora a imaxe da entidade sendo mais eficiente, moderna e innovadora.
  • Ameniza a espera do usuario grazas aos monitores nas salas de espera.

Unha solución multicanle

O carácter multicanle do sistema Quenda simplifica o proceso de solicitude de programación de todos os trámites que debe realizar o usuario.

CITA WEB

A solución permite obter unha cita de forma autónoma a través dunha páxina web accesible ao usuario en todos os dispositivos (PC, tabletas e teléfonos móbiles).

DISPOSITIVO MÓBIL

Ademais, pode facer a súa cita e confirmala por teléfono, o que lle permite esperar en persoa para evitar aglomeracións.

IVR

A solución permite solicitar unha cita por teléfono a través dunha centralita automática que permite ao usuario solicitar, modificar ou cancelar as súas citas.

TELÉFONO E PRESENCIAL

O usuario tamén pode solicitar a cita tanto telefónicamente como presencialmente a un axente, contando cunha interface rápida e sinxela para conceder a cita ao cidadán.